Termékreklámok és jogviták
TERMÉKPANASZOK ÉS PERES ÜGYEK
SZÁLLÍTÁSI PANASZ
Ha a termék szállítás közben megsérült, vagy nem felel meg a megrendelésének (rossz vagy hiányzó tétel), kérjük, értesítsen minket az info@selectmag.eu e-mail címen a csomag kézbesítésétől számított 48 órán belül .
Először egy automatikus választ fogsz kapni, kérjük, válaszolj rá úgy, hogy küldesz nekünk egy fotót a csomagról (a címkével együtt) és a kapott termékekről, amelyeken a sérülés jól látható.
Panaszát prioritásként kezeljük, és őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségért.
PANASZ A TERMÉKKEL VAGY SZOLGÁLTATÁSSAL KAPCSOLATBAN
Ha a termék nem működik megfelelően, először próbálja meg ellenőrizni a termékhez tartozó utasításokat.
Ha követte a használati utasítást, és a probléma továbbra is fennáll, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@selectmag.eu e-mail címen.
Először egy automatikus választ fogsz kapni, kérjük, válaszolj rá egy fotó vagy videó küldésével, amelyen egyértelműen látszik, hogy a termék nem működik (a készülék be van kapcsolva, töltve van, csatlakoztatva...).
Ha nem tudja videós bizonyítékot bemutatni a hibáról, kérhetjük, hogy küldje vissza a terméket raktárunkba ellenőrzésre. A visszaküldés költsége a feladót terheli, saját költségünkre nem fogadunk el küldeményeket.
viták
Ha panasza van termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, és nem ért egyet a megoldással, vagy ha nem tudunk közösen megoldást találni, panaszát benyújthatja a Vitarendezési Testülethez az európai online vitarendezési platformon keresztül: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
CSAK AZOK A KÉRÉSEK KERÜLNEK POZITÍV ELOLDÁSRA, AMELYEK A FENTI FELTÉTELEK MINDEN FELTÉTELÉNEK MEGFELELNEK.
Az Általános Szerződési Feltételekről és a Süti Szabályzatról bővebben az oldal alján található linkeken olvashat.