A vásárlástól való elállás joga
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
A kézbesítéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól . A terméket vissza kell küldenie ahhoz, hogy cserét kérhessen egy másik termékre, vagy a termék vételárának visszatérítését kérhesse. Az elállási időszak attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik fél, aki nem a fuvarozó, fizikailag átveszi az árut.
A visszaküldni kívánt terméknek sértetlennek kell lennie, amennyiben ez ésszerűen lehetséges, eredeti és sértetlen csomagolásában, a mellékelt összes tartozékkal együtt. Amennyiben a termék vagy az eredeti csomagolás sérült vagy túlzottan használt, az üzlet fenntartja a jogot, hogy a termék vételárából levonjon egy bizonyos összeget.
A kézbesítéstől számított 14 napon belül kitöltheti az alábbi linken található űrlapot cserére vagy visszatérítésre VAGY e-mailben értesíthet minket a vásárlástól való elállási szándékáról.
Mielőtt visszaküldi nekünk a terméket, kérjük, győződjön meg arról, hogy ellenőrizte a rendelés visszaigazolását vagy a számlát (amelyet a rendelés leadásakor e-mailben kaptunk meg), hogy a terméket online áruházunkban vásárolta, és hogy ellenőrizte a nem visszaküldhető termékek listáját is. Abban az esetben, ha olyan terméket küld, amely nem a miénk, vagy amely nem jogos az elállásra , nem vállalunk felelősséget a hibáért, és nem küldjük vissza a terméket, illetve nem számítjuk fel Önnek a visszaküldés költségét.
Az elállási nyilatkozattól számított 14 nap áll rendelkezésére, hogy a csomagot visszaküldje a következő címre:
Cím: Tehnopolis, Nicolina Street 128-138, Iași, IASI megye,
Figyelem: NUTRIO MEDIA SRL
Javasoljuk, hogy a kívánt termékeket olyan cégekkel küldje vissza, amelyektől szállítási igazolást kaphat, mert abban az esetben, ha a csomagja elveszik, a szállítási igazolással és a követési számmal tudjuk megoldani a kérését.
A visszaküldés költsége a feladót terheli, saját költségünkre nem fogadunk el küldeményeket.
Amint a reklamációs osztály megkapja a csomagot, 8 munkanapon belül új terméket küldünk cserébe, vagy visszatérítjük az árát a megrendeléskor használt fizetési móddal. Megtérítjük a visszaküldött termékek költségeit és a legolcsóbb szállítási megoldás díját (standard szállítási díj). Az elsőbbségi kezelés, a csomagbiztosítás és az utánvétes fizetés elkerülhető többletköltségek, és ezeket a szolgáltatásokat csak a vásárló kifejezett kérésére végezzük el. Ezek a személyre szabott költségek nem visszatéríthetők. A vásárlástól való elállás esetén a vásárló viseli a visszaküldés költségét, így a termék visszaküldésének költsége sem kerül visszatérítésre.
Kivétel az elállási jog alól
Az elállási jog gyakorlása a következő szerződések esetében kizárt:
- a fogyasztó igényei szerint készült vagy egyértelműen személyre szabott áruk szállítására vonatkozó szerződések;
- olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések, amelyek valószínűleg gyorsan romlanak vagy lejárnak;
- napi/időszaki hírek vagy folyóiratok szolgáltatására vonatkozó szerződések, kivéve az ezen kiadványokra vonatkozó előfizetési szerződéseket;
- olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések, amelyeket a fogyasztó a kézbesítést követően felbontott, és amelyeket higiéniai vagy egészségvédelmi okokból nem lehet visszaküldeni (például: kozmetikumok vagy tisztítószerek, polírozó krémek, fürdőruhák, alsóneműk, zoknik)
- olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések, amelyek a szállítást követően és természetüknél fogva elválaszthatatlanul összekeverednek más tételekkel; (például: szett / készlet, a Mystery Box összes terméke, az 1 + 1 ingyenes ajánlatban szereplő mindkét termék, bármilyen AJÁNDÉK)
- hang- vagy képfelvételek, illetve számítógépes szoftverek szállítására vonatkozó szerződések, amennyiben azokat a fogyasztó a kézbesítést követően felbontotta;
- olyan alkoholtartalmú italok szállítására vonatkozó szerződések, amelyek szállítása több mint harminc napot késik, és amelyeknek a szerződés megkötésekor megállapított értéke a szakember ellenőrzésén kívül eső piaci ingadozásoktól függ;
- olyan áruk szállítására vagy szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződések, amelyek ára a pénzügyi piacnak a vállalkozó ellenőrzésén kívül eső, az elállási időszak alatt bekövetkező ingadozásaitól függ;
- olyan szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződések, amelyeket az elállási időszak lejárta előtt teljes mértékben teljesítettek, és amelyek teljesítése a fogyasztó kifejezett előzetes hozzájárulását és az elállási jogáról való kifejezett lemondását követően kezdődött; (például: kód, expressz szállítás, csomagbiztosítás)
- olyan karbantartási vagy javítási munkákra vonatkozó szerződések, amelyeket a fogyasztó otthonában sürgősen el kell végezni, és amelyeket kifejezetten kért, a vészhelyzet kezeléséhez feltétlenül szükséges alkatrészek és munkák erejéig;
- szállás-, szállítási, vendéglátási és szabadidős szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződések, amelyeket meghatározott időpontban vagy meghatározott gyakorisággal kell nyújtani;
- olyan digitális tartalom szállítására vonatkozó szerződések, amelyeket nem kézzelfogható adathordozón nyújtanak be, és amelyek teljesítése a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulását és az elállási jogáról való kifejezett lemondását követően kezdődött (például: letöltött digitális tartalom, e-könyv)
FIGYELMEZTETÉS: Ha önkéntesen visszaküld egy olyan terméket, amelyre az elállás nem lehetséges, vagy a 14 napos elállási időszakon kívül, illetve az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napos visszaküldési időszakon kívül, illetve olyan terméket küld vissza, amelyet nem nálunk vásárolt, csak akkor küldjük vissza, ha 50 RON-t fizet, amely a megalapozatlan panasz feldolgozásának költsége, ellenkező esetben a terméket megsemmisítjük. A nem igényelt termékeket 2 hónap elteltével megsemmisítjük.
CSAK AZOK A KÉRÉSEK KERÜLNEK POZITÍV ELOLDÁSRA, AMELYEK A FENTI FELTÉTELEK MINDEN FELTÉTELÉNEK MEGFELELNEK.
Az Általános Szerződési Feltételekről és a Süti Szabályzatról bővebben az oldal alján található linkeken olvashat.